Mercedes-Benz

Mükemmel bir dayanışma örneği

Farklılığı yaratan sadece Mercedes-Benz araçlarımız değil aynı zamanda sunduğumuz satış sonrası hizmetlerimizdir. Bu hedef ile sizlere sunduğumuz servis hizmetlerimiz ve süreçlerimiz ile ilgili detaylı bilgilendirmelere soldaki menüden ulaşabilirsiniz. 
Bununla birlikte, müşteri odaklı hizmet anlayışı ile Mercedes-Benz otobüs müşterilerimiz için hazırladığımız kampanya, yedek parça ve aksesuar paketlerimize “Size özel tekliflerimiz”’den ulaşabilir, servis sözleşmeleri, bakım paketleri ve/veya Mercedes-Benz otobüsünüzün periyodik bakım kapsamı için “Servis sözleşmeleri”ni ziyaret edebilirsiniz.

Klima Kompresörü Onarımı

Klima Kompresörü onarımlarında en avantajlı adres Mercedes-Benz yetkili servisleri.

Doğru onarım yapılmadığında meydana gelebilecek sorunlar:

  • Klima soğutma problemleri
  • Yakıt tüketim artışı
  • Araç çekişinde düşüş

Mercedes-Benz yetkili servislerinde onarımın yapılmasının avantajları:

  • Verimli soğutma sağlanması
  • 1 yıl yedek parça ve işçilik garantisi
  • Optimum yakıt tüketimi

Servis kabul.

Aracınız ile Servis Kabul’e geldiniz zaman.

 


  • Müşteri Danışmanı’nız ile aracınızın başında bakım ile onarım taleplerinizi veya şikayetlerinizi aktardığınız “birebir” servis görüşmesine “Araç Kabul” hizmeti denir. Bu esnada iş emri üzerinde bakım ve onarım talepleriniz ve şikayetleriniz kayıt altına alınır.
    Araç üzerindeki aksesuar, şahsi eşya ve yakıt miktarı bilgilerinin iş emrine kaydedilmesinden servisimiz sorumlu olup, iş emrini kontrol etmenizi rica ederiz. 
    Müşteri Danışmanı’na vereceğiniz her ek bilgi (yapılan eski işlemler dahil), aracınızdaki arızanın hızlı bir şekilde giderilmesine katkıda bulunacağı gibi, ciddi arızalara yol açabilecek sorunların önceden tespitini de kolaylaştırır.
    Müşteri Danışmanı ile birlikte şikayetiniz veya talebiniz dışında, araç üzerinde ilave kontrollerin yapılmasına “Aktif Araç Kabul” hizmeti denir. Tespit sonrası, olası onarımlara onayınıza istinaden sürüş güvenliğiniz garanti altına alınır, aracınızın uzun ve ekonomik kullanım şartları sağlanır. 
    Araçların bakım ve onarımı esnasında sizin güvenliğinizi tehlikeye atmamak, atölye çalışanlarımızın ise verimliliğini düşürmemek için, atölye içerisine girilmemesini tavsiye ederiz.
    Araç Kabul sürecinin sonunda, tahmini teslim zamanını öğrenebilirsiniz.
    Araçların bakım ve onarımı esnasında sizin güvenliğinizi tehlikeye atmamak, atölye çalışanlarımızın ise verimliliğini düşürmemek için, atölye içerisine girilmesini tavsiye etmemekteyiz.

Randevu süreci.

Servise gelmeden önceki kolaylık “Randevu Süreci”


Servis öncesinde Servis Kabul Sorumlusu ile temasa geçerek randevu almanız, servislerimizin size daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmasına olanak tanır.
Randevu alırken zaman kaybınızı en aza indirgemek için ruhsat, servis bakım defteri ve aracınızın km bilgisini hazır bulundurmanızda yarar vardır.
Randevunuza gecikmeniz veya gelememe durumunuz söz konusu olursa, “Servis Kabul” ile temasa geçerek, durumunuzu bildirmenizi rica ederiz.

Aktif araç kabul.

Müşteri danışmanınız ile “Aktif Araç Kabul”.

Müşteri Danışmanı’nız ile aracınızın başında bakım ile onarım taleplerinizi veya şikayetlerinizi aktardığınız “birebir” servis görüşmesine Araç Kabul hizmeti denir.
Bu esnada iş emri üzerinde bakım ve onarım talepleriniz ve şikayetleriniz kayıt altına alınır.
Araç üzerindeki aksesuar, cihaz, şahsi eşya ve yakıt miktarı bilgilerinin iş emrine kaydedilmesinden servisimiz sorumlu olup, iş emrini kontrol etmenizi rica ederiz. 
Müşteri Danışmanı’na vereceğiniz her ek bilgi (yapılan eski işlemler dahil), aracınızdaki arızanın hızlı bir şekilde giderilmesine katkıda bulunacağı gibi, ciddi arızalara yol açabilecek sorunların önceden tespitini de kolaylaştırır.
Aracınızın Müşteri Danışmanı ile birlikte araç üzerinde kontrol edilmesine “Aktif Araç Kabul” hizmeti denir.
Bu esnada aracınızın kontrolü yapılır ve daha sonra sizi üzebilecek ilave bakım ve onarım ihtiyaçları belirlenerek, işlemin yapılması için sizden onay alınır. 
Araçların bakım ve onarımı esnasında sizin güvenliğinizi tehlikeye atmamak, atölye çalışanlarımızın ise verimliliğini düşürmemek için, atölye içerisine girilmesini tavsiye etmemekteyiz.

Araç teslimatı

Aracınızı teslim alırken.

Servis, aracınızı teslim etmeden önce son kontrol işleminden geçirir. Son kontrolde, aracınızda iş emrinde mutabık kalınan servis işlemlerinin gerçekleştirilip gerçekleştirilmediğine bakılırken, aracınızın sürüş güvenliği genel kontrolü de yapılır.
Aracınızı servis atölyesinden teslim alan Müşteri Danışmanı’nız, iş emrine uygun olarak gerçekleştirilen işlemler hakkında size bilgi verir, kesilecek hizmet faturası ile ilgili detayları aktarır. Bu esnada aracınızı kontrol etmenizi, memnun kalmadığınız veya açıklanmasını istediğiniz durumları bildirmenizi rica ederiz. Müşteri Danışmanı’nız onayınızdan sonra “fatura ve kapı çıkış belgesi işlemleri için sizi vezneye yönlendirecektir.
Garanti kapsamı dışındaki onarımlarda değiştirilen yedek parçalar, servis işlemi sonrasında size teslim edilir. Teslim alınmayan parçalar 7 gün isonra imha edilir. Garanti kapsamında yapılan işlemlerde ise değişen yedek parçaları arzu ederseniz görebilirsiniz.
Servis kabul, servis işlemleri ve servis hizmeti esnasında veya sonrasında oluşan her türlü şikayet ve önerileriniz için her yetkili servisimizde bulunan Müşteri İlişkileri Sorumlusu ile temasa geçebilirsiniz.
Satış Sonrası Hizmetler organizasyonumuz Müşteri İlişkileri Yönetimi’ni online işletmekte. Müşteri İlişkileri Sorumlusu’na aktardığınız tüm memnuniyetsizlikler, öneriler ve yorumlar online olarak Mercedes-Benz Türk A.Ş. tarafından takip edilebilmekte ve özenle değerlendirilmektedir. 
Servis işlemleri tamamlanmış aracın, Müşteri Danışmanı’nın müşteri ile temasından en geç beş gün içerisinde teslim alınmasını rica ederiz.

Kaporta Boya.

Unutmayın; güvenliğiniz ve konforunuz ancak aracınızın orijinal kalması ile korunabilir.

Mercedes-Benz, dünyanın ilk otomobilini ürettiğinden bu yana konforu, üstün teknolojiyi, güçlü performansı ve üstün güvenlik sistemlerinin sağladığı sürüş ve yolcu emniyetini temsil etmektedir. Mercedes-Benz'in öncülüğünde geliştirilen güvenlik sistemleri sayesinde kaza adedi düşürülmüş, kaçınılamaz kazalarda ise özellikle yolcuların gördüğü zararın boyutu çok büyük oranda azaltılmıştır.
Mercedes'inizin bu üstün özelliklerinin korunabilmesi için, aracınızı onun özelliklerini en iyi tanıyan yetkili servislerimize emanet etmelisiniz. Çünkü yaşamınız ve güvenliğiniz bizim için her şeyden daha önemlidir. Mercedes-Benz Yetkili Servisleri, uzman ekibi ve aracınız ile uyumlu, profesyonel onarım yöntemleri ile her zaman yanınızdadır.
Kaporta ve boya onarımları konusunda Mercedes-Benz yetkili servislerimiz Türkiye genelinde hizmetinizdedir.

Mercedes-Benz Kaza Yönetimi.

Mercedes-Benz, yüksek kalite standartları, en yeni teknolojileri ve üstün güvenlik sistemleri ile tek bir amaca hizmet ediyor: Kazaları önlemek. Fakat, hala hızla bir taş camınıza aniden vurabilir, diğer insan hataları sizi etkileyebilir. En deneyimli sürücüler bile, kötü şansın veya diğer insanların sebep olduğu kazalar ile karşı karşıya kalabilir. 
Neyse ki, Mercedes-Benz, her türlü kaza durumunda size destek olacak hizmetleri ile yanınızda. Kazanın getireceği endişeleri bir çırpıda süpürdüğü gibi sizi yolunuzdan da alıkoymuyor.
Her şey düşünüldü: Yol yardımdan mobilo hizmetine, yetkili servislerde orijinal yedek parça ile yapılan onarım işlemlerine kadar her koşulda Mercedes-Benz güvencesi sizinle.

Gönüllü Geri Çağırma Aksiyonları.

Araçlarımızda gerçekleştirilen sürekli fonksiyon ve kalite kontrolleri neticesinde gönüllü geri çağırma aksiyonlarını aşağıdaki linkten şasi numaranızı girerek sorgulayabilirsiniz: